Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


onsdag 16 maj 2012

Mera Spanien....

Hej vänner!

Tänkte visa lite mera från vår Spanien resa. Vi var 7 solsugna brudar från jobbet som åkte iväg på denna resa. Något som jag verkligen uppskattade och har ni möjlighet tjejer så gör nåt kul tillsammans med era arbetskamrater utanför jobbet, det ger sååå mycket.


Förväntansfulla klev vi på planet och till detta underbara kedjehus kom vi några timmar senare.


Vi åt frukost ute, något jag längtar efter att kunna göra här hemma. Finns inget härligare.


Sen blev det några timmar på stranden för att njuta av värmande sol och svalkande bad i havet. Stränderna var långa och vackra och vi hann besöka flera olika, alla med sin tjusning.


Efter en dag på stranden satt man gärna i skuggan och tar igen sig en stund medans vi vi turades om att ockupera badrummet för en välbehövd dusch.


Härliga kvällspromenader och goda middagar fick avsluta våra dagar. Ja ett och annat glas blev det väl också ;).



Ha nu en underbar fortsättning på veckan. 


32 kommentarer:

  1. Oh vad härligt det ser ut, jättemysigt. Du får ha en fin dag.

    Kramen
    Elna

    SvaraRadera
  2. der ser urrskönt ut.....längrar riktigt till sommaren....och äta frukost ute e ju helt underbart! Ha en fortsatt härlig vecka kram från maja

    SvaraRadera
  3. Så kul med sådan resa!!

    Och så glad jag blir! Ska till Spanien, inte med kompisar, men med min underbara dotter, så det blir en upplevelse att minnas för oss båda!

    Ha en trevlig helg! /Olg@

    SvaraRadera
  4. Så underbart ni ser ut att ha haft det...nu längtar man ju efter våran sommar här hemme eller hur.
    ha det gott
    Kram Gabriella

    SvaraRadera
  5. Det ser alldeles underbart ut! En tjejresa behövs då o då ;o)
    Själv ska jag tillbringa långhelgen i Malmö med mina gamla vänner. Ska bli kul det med :o)

    Ha en mysig långhelg!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  6. Hej !

    Så härligt ! ;)
    Ressugen blir man men nu har vi lite annat ;)

    Ha en mysig helg ! Kram pä dig !!!

    SvaraRadera
  7. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Vilken resa ni har gjort, man lär känna varandra på ett helt annat sätt, man förblir inte "bara" arbetskamrater, utan mera nära vänner, som bryr sej.
    Underbara bilder från er resa... du får gärna lägga ut fler.
    Grattis till dina två år med bloggandet!

    Önskar dej underbara soliga dagar även här hemma
    Kram Maggan

    SvaraRadera
  8. Åhh, ni har verkligen haft det toppen, vad härligt det måste vara att ha arbetskompisar som man faktiskt VILL umgås privat med också ;-D Hoppas din runda gav energi, själv är jag nyduschad efter ett härligt spinningpass, å inväntar nu maken å att få göra helg tillsammans <3 KRAM

    SvaraRadera
  9. Vad mysigt ni haft det Ing-Britt!

    Kul att få se bilder från er resa,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  10. Fina kort. Härligt ser det ut. Någon gång under morgondagen startar vi resan till Skåne. Kram

    SvaraRadera
  11. Ser verkligen supermysigt ut. Kul att samlas och att åka ett gäng sådär. Snart åker jag, ska verklgen bli skönt. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  12. Men hur härligt såg inte det där ut då// heeelt underbart!! Å vad man längtar efter sol och värme nu...å frukost ute ! Kram Ulla

    SvaraRadera
  13. Kan förstå att ni haft riktigt roligt tillsammans! Mycket fniss och skratt brukar det bli!

    Ha en skön långhelg och grattis till 2 år med din fina blogg!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  14. Vad härligt det ser ut med sol och värme och jag kan tänka mig att ni har haft det alldeles underbart och massor av skoj!

    Ha en fin långhelg!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  15. Kul att se kort från eran semester:) Ser jättefint ut, förstår att ni njöt. Ha det bra, kram cicci

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Så roligt för er att få åka tillsammans och att att ni blev så många som hakade på.
    Jag förstår att ni måste ha haft kul.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  17. Godmorgon!
    Oj vad många inlägg jag missat under min bloggpaus...

    Vilken fantastiskt underbar resa ni gjort!
    Förstår att det blir ett minne för livet.
    Det är allt skönt att få bara vara ibland....
    Inte vara mamma eller fru...utan bara ha sig själv o tänka på..;)
    Kände igen en av tejerna...hon som har tvillingar...vi har haft barn på samma dagis...long time ago...;)

    Underbara bilder från er ö och vilken otroligt fin vinst du fick!
    Kram o ha en underbar helg!
    Katarina

    SvaraRadera
  18. Så härligt alltså.:-) Kram

    SvaraRadera
  19. Toppenhärliga bilder. Så roligt att åka iväg och bara njuta.
    Ha det gott denna långhelg.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  20. Hej vännen! Härligt med sol, här har regnet öst ner å det är kallt, men spelar ingen större roll då Bogge änu är sjuk å vi får vara inne. Luran har vi lånat ut till mormor och morfar så att hon ska få lite skoj under ledigheten, inte hennes fel att bror är sjuk... Men vi börjar alla bli less på att sitta inne å nöta på varandra, så vi håller tummarna att det vänder i natt!!! Hoppas du haft en toppen ,dag lät iaf som det med besök, lunch och kalasfirande :-D KRAM

    SvaraRadera
  21. Tittar in för att önska dig en fin dag, här hade jag tagit semester, men en trist sådan, bogge har fortfarande feber å jag känner av halsen :-/ Men vi får mysa och göra det bästa av det innan vi åker och hämtar hem storasyster senare i dag! KRAM <3

    SvaraRadera
  22. Där hade ni det bra, den sköna känslan av resan kommer du leva på länge. Och så är det ju så roligt och kolla foton när man kommer hem. Vilket härligt gäng ni är.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  23. Åh så härligt, förstår att ni hade det bra, kram

    SvaraRadera
  24. Åhh så mysigt det ser ut!! jag åker till Blanes (norr om Barcelona) i september med min damklubb sedan 15 år...då blir vi 12 tjejer som reser iväg ihop...lääängtar när jag ser din bilder!! Kram o trevlig helg!! Kram Maria

    SvaraRadera
  25. Här har vi kurerat i dag så det känns nu lite bättre, blev dessutom hämtpizza till middag så nu ligger jag å jäser i soffan ;-P Att inskola vikarier är alltid drygt, allt tar så lång tid då någon går bredvid, tycker sådant är rätt påfrestande om jag ska vara ärlig ;-) Ha nu en mysig kväll <3 KRAM

    SvaraRadera
  26. Åh så mycket härliga bilder! :)
    Men du, du gör mig avundsjuk här hemma :P

    Och grattis till två år med bloggen!
    Hoppas du fortsätter länge till...

    Kram!

    SvaraRadera
  27. HÄRLIGT LÄNGTAR SÅ..HA EN FORTSATT SKÖN HELG, SNART SES VI :) KRAM

    SvaraRadera
  28. Hej vännen! Här gör förkylningar och skogsplantering att tiden framför datorn varit minimal, men ett livstecken i form av en kommentar tänkte jag iaf få iväg ;-P Hoppas er tjej är framme hos sin familj nu å att hon får en toppen vistelse!!! Kan dock tro att du redan saknar henne ;-D Här öser regnet ner så vi bygger koja och ser film. Lagom aktivitet! KRAM

    SvaraRadera
  29. Vilka härliga bilder!! Jag har nyss kommit hem från Turkiet och jag saknar värmen oerhört. Vi har bara 8 grader här idag...

    Grattis i efterskott till dig och din blogg på 2-års dagen :)
    Kram

    SvaraRadera
  30. Så trist att du jobbat när det varit fint väder, hoppas det håller i sig tills du får vara ledig. Tur att familjen hon kom till (efter visst krångel) visade sig trevliga, måste vara världens äventyr ju! Nej nu väntar sängen på mig, ska se om jag kan sova bort febern... KRAM!

    SvaraRadera
  31. Hej hopp
    Jag var på bloggträff i Höör och träffade din mamma
    De visste jag inte
    Så härligt de ser ut
    kram

    SvaraRadera
  32. Vad skönt att komma iväg till värmen och vad kul att det bara var tjejer ;)

    SvaraRadera