Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


måndag 2 februari 2015

Lyxig egentid..

Hejsan!

Hoppas ni inte snöat inne totalt runt om i vårt avlånga land.
Här har vi verkligen fått massor av snö de senaste dygnen så nu tycker tom jag som älskar vintern att det räcker. Sen får det som redan kommit gärna vara kvar februari ut så vi alla kan ägna oss åt härliga vinteraktiviteter.


Men av sådant här väder blir man ju ganska frusen och vad är väl då skönare en ett avslappnande varmt bubbelbad. Tända massa ljus och sätta på lite bra musik och bara njuta.


Handdukarna från Newport är en julklapp från mitt jobb och den härliga morgonrocken från Beach House vann jag på bloggeventet i höstas.


Favoritprodukter för ansiktet kommer från rituals, deras produkter känns verkligen lena och mjuka.
Har ni inte testat dem så kan jag varmt rekommendera det. De flesta produkter finns i små rese förpackningar, lagom som testburkar.


Efter ett varmt bad passade jag även på att fila fötterna med ännu en julklapp och sedan smörja in dem med fetaste krämen från scholl. Till övriga kroppen använder jag så här års en kroppsolja då kroppen är extra vintertorr just nu.


Ha nu en skön fortsättning på nya veckan.

7 kommentarer:

  1. GUD så mysigt och fint ni har det överallt <3 Och härlig egentid, den var du värd! Här tog vi hjälp av traktor i går för att få undan snön, så nu har ungarna STORA högar att leka i, dock inte Svea, som har hög feber och ont i halsen, har ringt VC och hoppas de ringer upp å säger att vi får komma ner och göra halsprov då jag misstänker halsfluss igen. Vill inte ta samma resa igen som vi hade över jul å nyår, känns inte som vi orkar det... Vobba i dag, ska jobba undan måsten så att jag kan vabba på riktigt i morgon och ägna svea all uppmärkasmhet och även låta Bogge vara hemma. Han blev så sur i morse då han fick gå på förskolan, men han skulle inte låta storasyster vila, utan kivas å retas och inte vara tyst, så att jobba med honom hemma är bara att glömma... Men i morgon kanske, och då passa på att baka lite tänkte jag. Önskar dig en fin dag, många varma och innerliga kramar!!!!

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt badrum, perfekt för spa. Och
    så jättefin morgonrock du vann.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  3. Å himmel vilket badrum!!!!! Så härligt det ser ut!
    Vi drömmer om en spaavdelning nere i källaren när maken flyttat ut snicken till garaget. Men det blir sen det;-)
    Ha en fin tisdag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Tittar in så här på em och önskar dig en fin kväll, jag å barnen ska mysa under täcket och se film, Svea hade halsfluss, men är så svullen att hon inte fått i sig tabletterna. Bara för mig att åka på VC och jaga fatt i läkaren å få flytande utskrivet, så nu hoppas jag det vänder när hon väl får i sig medicinen, för oj så blek och klen hon är nu... Väger bara 17 kg, har ju inte återhämtat sig sedan sist, borde vara uppe på 22-24. Stackarn. Blir VABB på heltid i morgon, och ev resten av veckan. Lät klokt att använda fyrhjulingen, min pappa har ett blad på sin som han använder då det inte kommer allt för mycket, för då åker traktorn fram :-D Tror det är därför karlar gillar snö - de får använda maskiner ;-D KRAM

    SvaraRadera
  5. Hej vännen! Du har så rätt i din kommentar hos mig, man ska njuta här och nu! Å njuta av livet, mat och dryck är viktigt för mig, men även lite egentid då jag går eller joggar, uppskattas. I dag så stökar jag runt här hemma, Luran ligger mest å ser film, äter ännu dålgit då hon är så svullen i halsen, hoppas det ger sig snart. Även bogge är hemma så det är full fart... Men då jag ändå vabbar så tyckte jag att han med gott får vara hemma å njuta av sovmorgon och att bara vara. Ha en fin dag! KRAM

    SvaraRadera
  6. Så mysigt bad rum och det är få saker som tinar upp en som ett härligt bad . Ha en fin dag . kramis.

    SvaraRadera
  7. Tittar in och önskar dig en fin dag, vi har haft farmor på besök, och ska nu åka iväg och handla lite för att sedan baka till em fikat som jag lovat barnen. Lite piggare är Luran, men ännu ingen ork för skolan så det blir att vara hemma även i morgon. Tror det är lika bra, så får hon även helgen på sig att återhämta sig, så borde det gå bra att återgå till skolan till veckan! Ha en fin dag <3 KRAM

    SvaraRadera