Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


söndag 23 februari 2014

Nygammalt..

Hej sköna söndag!


Hur har ni det? Sportar ni för fullt hemma i sofforna, det är iaf något vi gör ganska mycket nu och jag måste allt säga att det har gått väldigt bra så här länge med 14 medaljer och hoppas på ytterligare ett guld idag då vi spelar med skridskorna på ;)

 

Mellan allt sportande har jag målat om mitt gamla vitrinskåp igen....
Var ju från början träfärgat innan jag hösten -11 målade om det till vitt utvändigt. Har nu även blivit vitt invändigt och grafitsvart utvändigt samt fått ljuslister vid varje hyllplan.


Blev lite mera morden stil och mindre av det lantliga sen är det ju roligt att kunna visa upp sina favoritsaker för stunden i skåpet och inte låta ett dammigt tyg dölja innehållet.

Visst är det kul att kunna förändra med lite färg.


Nej nu lär jag nog gå och ta av mig pyjamasen....har ju åkt skidor på morgonen och sen blev jag sittandes här....skulle nog skämmas om någon oanmäld skulle komma och knacka på.

Ha en fortsatt skön söndag och bra start på nya veckan.



17 kommentarer:

  1. Snyggt skåpet blev!
    Man upphör aldrig att förvånas över hur färg kan förändra en möbel................

    Nja, så mycket OS har det väl inte blivit här för oss, men idag ser jag och sonen på hockeyn i alla fall.
    Just nu bakar jag och medans det jäser så blev det lite bloggande.....hi....hi........

    Ha det gott fina du,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Ja kommer det någon så är det garanterat om man
    dräller runt i pyjamas. Bra sätt för och få fikafrämmande.
    Det blev fint med svart skåp, mera attityd. Och passade
    så bra till stolar och matta.
    Då håller vi tummarna då....
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  3. å tänk vad lite färg kan göra ....
    verkligen jättefint

    SvaraRadera
  4. Hej Ing-Britt!
    Här är vi fullständigt ointresserade av sport, har inte kollat en minut av OS, hihi;)

    Vad snyggt skåpet blev!

    Ha det gott Vännen,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej hej!
    men oj vilken förändring! Super fint. jag älskar svarta skåp!
    Ja det är allt häftigt att man kan förändra så mycket med färg.
    Det blev jätte fint med belysningen också..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  6. Hallå där!!!
    Men du va snyggt det blev!!! Här målas det med svart, fast ett linneskåp. Det ska upp i vårt sovrum sen:)
    Vill bara vara hemma o måla nu ju, men man måste tydligen jobba med;-)
    Ha en riktigt fin vecka!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Guuu så fint ditt skåp blev!!! Så snyggt med svart på utsidan, vitt inuti och belysning!
    Ha en fin ny vecka!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  8. Wow! Så snyggt det blev, tummen upp!!! Här hade vi en skön skotertur mellan skidor och hockey i går och sedan på em åkte jag dit på näsa förkylning, så surt, då den jag hade innan inte ens hade försvunnit helt :-/ Ger denna några dagar, annars blir det sjukstugan, för nu är jag less att vara kroniskt förkyld! Önskar dig en fin start på veckan <3 KRAM

    SvaraRadera
  9. Vilken skillnad! Jag tycker det blev jättesnyggt med svart. Här sportas inte, är hemma med sockersmula med vattkoppor.../Susanne

    SvaraRadera
  10. Hejsan. Snyggt det blev med nymålat skåp. Snyggt kort på två söta flickor idet också. Kramar

    SvaraRadera
  11. JA skoterturer är härligt, ett måste, har ju vuxit upp med skoteråkning, men måste erkänna att det är dyrt att äga, försäkra och tanka en skoter för de handfulla helger vi till fullo kan nyttja och köra skotern. Men det är det värt ;-D Snart är denna dagen slut, har lite eftersläpande saker som måste göras så ajg hoppas barnen somnar tidigt ikväll, men anar att det blir svårt för Bogge som är så förväntansfull inför att fylla år i morgon ;-d KRAM!

    SvaraRadera
  12. En till ser jag som faller för det svarta. snyggt,....jag är ju väldans svag för svart i inredning :-) hoppas allt är väl med dig och att vi syns framöver, kram

    SvaraRadera
  13. Hej där! Gårdagens firande blev så lyckat, bogge nöjd med sitt städade rum å jag nöjd att solen värmde så pass att vi kunde äta middag i uterummet, så underbart! Fick genast lite vårkänsla ;-D Ang sniglarna så verkar bogges lilla, men svindyra, snäckätande fisk göra rätt för sig, för de minskar, ser någon enstaka, men ibland flera dagar utan en enda, så jag hoppas den utrotar dem! Ha en fin onsdag! KRAM

    SvaraRadera
  14. Hej goa du! Stress är farligt, man får försöka backa, å ta det som det kommer, själv gav jag f-n i tvätt å städ under värsta sjukdomsperioden, får förvisso sota för det nu då jag måste komma ikapp, men det var ruggit skönt att släppa det bara... Men nu känner jag mig lite friskare som tur är, går åt rätt håll, men vågar inte ropa hej än... Skönt att du har dem där hemma som läser av läget och hjälper dig, att få komma hem och slippa städa är ju guld värt <3 Va nu rädd om dig, och ha en bra dag på jobbet! KRAM

    SvaraRadera
  15. Hej vännen,
    Så fint det blev.
    Tittar in för att önska dig en mysig helg.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  16. Hej där! Här har helgen börjat bra, äntligen känner jag att förkylningen är på väg att ge sig av, sovmorgon och lite träning i morse, sedan en tur hem till byn å snart ska vi börja med lite plockmat till middag, härligt! Hoppas ni med har en mysig lördag och att T blev nöjd med fyrhjulingen, de är kul leksaker om du frågar mig ;.D KRAM!

    SvaraRadera
  17. Men hallå! Hur har jag kunnat missat din fina blogg?? Har ju sett dina kommentarer lite här och där men inte varit inne hos dig förrän NU!
    Jisses så fint vitrinskåpet blev! Älskar svarta skåp som är vita inuti- fiiiiint!
    Önskar dig en fin lördagskväll, I´ll be back! ;-)
    KRAM,
    Judita

    SvaraRadera