Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


torsdag 25 juli 2013

Ett livstecken... :-)

Hejsan!

Länge sedan jag var vare sig tittade in hos er eller var på min egen blogg nu. Hur har ni det? Själv njuter jag av den underbara sommaren vi har. Sitter inne vid datorn så lite som möjligt men imorse satt jag i telefon kö till veterinären i TRE timmar!!! Började då med detta inlägg.
Vår katt har nämligen skadat sin tass 


Jag har nu jobbat en vecka men klagar inte då jag inte kan minnas att jag någonsin haft en sååå bra semester förut, sol mest hela tiden.

Vi har haft min fina svärmor och svägerska på besök ute på ön. Alltid lika trevligt att träffas.


Jag har varit bjuden på fest typ halv åtta hos mig vid en granne och träffat lite nya människor.
Tack Edde för god mat och en trevlig kväll.


Sen hade vi en trevlig dag/natt med min allra bästa vän och hennes familj ute på ön.


Och semestern avslutades med ett besök hos Violan på hennes vackra Bossgård där det var finloppis. Träffade massor av underbara tjejer från blogglandia och hade väldigt trevligt.


Ha nu en fortsatt underbar sommar alla fina som tittar in till mig.
Jag tittar in till er mera när det blir regn :).

16 kommentarer:

  1. Tack själv. Det va supermysigt. Kram Cicci

    SvaraRadera
  2. Visst hade vi det trevligt hos Violan också. Det var en låååång varm dag som avslutades trevligt (trots att vi nästan hungrade ihjäl på slutet...)
    Mat ser du ut att ha varit utan på dina andra bilder i alla fall, det var tur. Jag kan se en massa godsaker där...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. God morgon. Har varit med Ellinor o Thea hos Renate några dagar. Var till Grönan, mej oj så trött jag blev i värmen. Kram

    SvaraRadera
  4. Det var mycket roligheter, och hoppas du kom fram till
    veterinären och kissen fick hjälp.
    Igår hade vi jättevarmt här, önskar jag
    hade varit vid sjön.
    Trevlig helg och kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Nä denna semester kan man inte klaga på ...helt underbar
    och så roligt att ses igen.
    ha nu en bra helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  6. Tack snälla rara, du är för go du..:-)

    Önskar dig en fin kväll
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Hej älskade vännen! Så härligt du har haft det, ni har det sannerligen mysigt på er ö <3 Har varit en dålig bloggvän på sistone, dels mormor som gick bort, sedan har vi bara myst i stugan med familjen å jag har inte ens tittat åt datorn då. Men i dag är det första arbetsdagen, regnet öser ner, så nu tassar jag runt till alla er som jag saknat då jag haft lite av bloggläsar pause. Tack för dina rara kommentarer, du är verkligen en fin vän, är så glad att jag hittat dig och din blogg <3 KRAM

    SvaraRadera
  8. Ps. Hoppas missen kryar på sig snabbt <3 Ds

    SvaraRadera
  9. Hallå där!
    Åå vilka härliga bilder! det låter ju som du haft en underbar semester!
    det är samma här och jag tror att det underbara vädret är en stark bidragande orsak till att man känner sig nöjd..;)

    Jag fortsätter ett par veckor till med att bara jobba nån dag i veckan....skööönt!
    Hoppas kisse snart blir bättre!
    kram katarina

    SvaraRadera
  10. Hej på dig!
    Åhh, visst är det alldeles underbart med "riktig" sommar! Kan tro att dagarna tillbringas på er härliga ö!
    Så knasig kan man ju inte vara och sitta vid datorn nu! ;o)
    Blev i alla fall glad åt din hälsning när du fick en stund vid datorn! ♥
    Den där grannen känner man igen...hi hi.
    Ha en fortsatt skön sommar...och välkomna hit när ni får tid!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  11. Hej vännen! Klart du ska testa surströmming, jag hatar själv lukten men oj så salt och gott det är då man äter det! Kommer du upp lovar jag att du ska få testa, å faller det dig inte i smaken får vi ha nått annat gott på lut :-D
    I eftermiddag har jag lagt ett par timmar i mormors garderober, hjälpt mamma att röja i huset... nostalgi och minnen till tusen, vi har brännt massor, men jag har även sparat en hel del gamla kläder som jag kände för mycket för att låta dem kastas/brännas. Och som grädden på moset hittade vi en gammal resväska i en garderob som jag fick, så nu har jag en hel resväska fylld med mormors gamla kläder <3 Nu ska jag ta en kopp te och sedan tidig kväll. KRAM KRAM fina du <3

    SvaraRadera
  12. halloj!! Ja visst har sommaren varit underbar hitintills ...i dag regnar det på The Island men det är mysigt det oxå ha hunnit städa en kattgarderob...jisses vad skräp man samlar på sig.. Hoppas kissen mår bättre. Ha en fortsatt fin sommar kram från Maja

    SvaraRadera
  13. Kikar in så här på kvällskvisten och hoppas du haft en fin dag! Blev det någon utflykt? Här har jag varit produktiv och fått rätt mycket gjort, känns skönt. Barnen sover redan, har varit jobbigt för dem att kliva upp tidigt om morgnarna, men nu är det ju bara i morgon, sedan får vi vara ledig i tre dagar, troligtvis åker vi till stugan då det ska bli fint väder. Nu ska jag fortsätta att tvätta lite av mormors kläder, hittade en liten dräkt som jag blev kär i och ev funderar att ha på fredag om jag inte lyckas att stryka pressvecken på klänningen... KRAM KRAM <3

    SvaraRadera
  14. Tack för fina kommentaren om bordet och bänkarna. Hoppas du får ett sådant till nästa sommar. Visst har vi haft en underbar sommar och är fortfarande otroligt härlig. Bloggandet blir inte så mycket men det blir en höst också. Ha en fortsatt fin vecka till helgen väntas värmebölja. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  15. Det har varit en fantastisk sommar, precis så som jag vill ha den. Det var synd att vi inte träffades på Violans finloppis, jag missade säkert många bloggare som var där, vare sig de har bild eller inte på sin blogg.

    Ha en fin fredag och skön helg!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  16. Hej vännen! Hoppas ni njutit av en fin helg, vi hade en toppen dag i stugan i lördags, så fint väder, å även i går blev det ok väder efter att skuren dragit förbi. Denna vecka jobbar gubben borta hela veckan så då får jag och barnen klara oss själva, men det ska nog gå bra. Kan vara nyttigt att få sakna gubben emellanåt ;-D KRAM KRAM

    SvaraRadera