Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


måndag 13 maj 2013

Vart tar tiden vägen...

God kväll!

En vecka sen jag sist bloggade, vet inte riktigt vart tiden tar vägen tycker inte jag hinner med hälften av vad jag vill. 
Hoppas ni alla haft en fin vecka och fått njuta av åtminstone någon dag med sol och sommarkänsla. Här har vi haft ganska fina dagar men med kalla vindar.


Har äntligen fått upp min fina print med fjäril som jag köpt av duktiga Frederica som har bloggen Ljuvligtvitt och busiga gossar. Hon gör verkligen fina tavlor och varje gång jag ser en ny väcker den  ett ha begär i mig men man ska ju även ha någonstans att hänga dem :). 
Vill ni se fler av hennes prints så titta in på fredericadesign. Just nu har hon även ett fint morsdags erbjudande. 


Vill tacka er alla som fortfarande tittar in här och skriver en liten rad trots att jag inte haft tiden att besöka er lika flitigt som jag vill och brukar men tiden kommer väl...!!??

14 kommentarer:

  1. Så fint ni har det i sovrummet. Så ljust och fräscht ser det ut. Vi har mörkblårandig tapet och den är snygg men alldeles för mörk tycker jag nuförtiden :).

    Ibland skippar man bloggandet och gör andra saker...sunt!

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  2. God natt på dig fina du !

    Du är nog inte ensam om det just nu.
    Det är nog lite så hos oss alla nu. :)
    Man vill men jag vill ju så mycket annat nu med så det är ju då bloggen som får bli lidande.

    Men viljan finns när tiden finns.

    Så fina bilder från ert sovrum.
    Där skulle jag gärna vilja krypa ner.
    Så fint tapet ni har där inne.
    Skulle vilja ha liknande här hemma...

    Till veckan så ska jag försöka tapetsera lite.
    Har inte gjort det så värst mycket men annars så får jag be min goda vän att göra det ;)

    Idag skulle jag också hunnit med en hel del men så blir det ju och sen ville vi åka till Stats parken istället :)

    Jag hade nog tänk att greja lite ikväll men nu har jag kommit till rätta i sängen.

    Ha en fin fortsättning ! Fina tavlor !
    Passar helt perfekt där.

    Ha det gott ! Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Så fin!!! Hon är verkligen så dukrig Fredricka!!
    passade ju perfekt i ert sovrum!
    Så är det nog för de flesta just nu, tiden tiden tiden. Man vill hinna med allt och har så mycket id´ér samtidigt som man ska hinna koppla av och njuta med.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vet exakt, precis hur du menar! Tiden räcker bara inte till allt man vill göra! Inte ens till hälften!
    Så fin tavla och så fint det ser ut i ert sovrum, jättefint!

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  5. Så fint det blev!
    Tack för dom snälla orden :))

    Ert sovrum ser riktigt lyxigt ut! Den mörka sänggaveln, stilrena lakan och tapet. Riktigt fint! Och fint ska det va när man kryper till sängs tycker jag :)

    Du är inte ensam om att pausa i bloggen. Jag känner att jag gör det med. Det blir mest korta inlägg.. Och det verkar vara många som gör likadant just nu. Måste ju vara den härliga solen som äntligen kommit? ;)

    Sov gott!
    Kramar

    Ps. Jag länkar till det här inlägget inne på fredericasdesign.blogspot.com sen om det är okey?

    SvaraRadera
  6. Hej Ing-Britt! Vad fint du har i sovrummet och tavlan är verkligen vacker! Ja, ibland man undrar vart tiden tar vägen...man liksom hinner inte med:)
    Önskar dig en trevlig tisdag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  7. God morgon. Fin fjärilstavla. Idag ska jag med lilla syrran till ögonmotagningen. Kram

    SvaraRadera
  8. Så mysigt du har i sovrummet!
    Tavlan var kanon där.............
    Tiden går såååååå fort, tråkigt, man skulle vilja stanna tiden nu ett tag.

    Ha det bäst,
    Kramar Anneli

    SvaraRadera
  9. Tittar alltid in när du gjort ett nytt inlägg. Så mycket fint så det vill jag inte gå miste om. Men det är skönt med paus ibland. Klokt av dig.
    Blev kanoners med tavlan.
    Ha en skön dag, tänk redan mitten på maj!!!!
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  10. Så fina print med fjärilar. Jag har börjat att tycka det är himmla fint med just fjärilar och dessa var ju vackra.
    Harmonsikt rum det va där på bilden med .
    Blir riktigt inspererad.
    kram.

    SvaraRadera
  11. Hej vännen! Så fint fjärilen gjorde sig i ert sovrum! Och visst är Fredereica duktig, får också vill ha begär av det mesta hon gör å är så glad i min fjäder jag fått av henne. Nu har jag kikat upp hotell, Vasagatan 20 på hotell Terminus blev det. Har aldrig bott där tidigare å vet inte vad jag ska vänta mig, måste nog googla å se vad det är för nått ;-D Har en usel uppkoppling så därav är jag en dålig bloggvän för tillfället, men oj så mycket jobb jag får gjort ;-D *fniss* Njut nu av en ledig dag, hoppas även solen skiner på dig <3 KRAM

    SvaraRadera
  12. Hej vännen! Nu är knipet över å jag borde ta tag i löpträning å squat som jag fuskat med, men näe, nu vaknade ju bogge så då har jag en ursäkt för att gå upp å lägga mig med honom med en inredningstidning som sällskap ;-P Så bra att du hittat en klänning, jag hittade en skön sommarvariant på Lindex i fredags med leomönster, var tvungen att köpa den då luran köpt en liknande i barnmodell, så nu kan hon och jag matcha varandra ;-D
    Trist att du inte fick tag i billiga olivträdet, jag håller mig till mitt i plast, för riktiga tar jag död på...
    Låter skoj med en tur till zetas är det bra väder kan vi väl sikta på det? Vore skoj!
    Blev riktigt fint på ungarnas rum med textilier, å så nu har jag även fått tag i två sängar med förvaringslådor under, blir perfekt då de har mycket saker å rätt små rum. Å nu hade jag sådan tur att mormor och morfar delsponsrar en del av detta. Är toppen att både mina och makens föräldrar bidrar med "vettiga" saker istället för en massa krafs å onödiga leksaker som bara är roliga för stunden. Till och med barnen uppskattar sådant mer än "slit å släng" saker, de var så stolta över att få välja sommarskor själva tex. Nepp, nu ska jag slita mig från datorn, önskar dig en mysig kväll så hörs vi i morgon! KRAM

    SvaraRadera
  13. Jätte fina tavlor och fint sovrum.
    Ibland blir det så att tiden inte räcker till, men bloggen och vi läsare finns ju kvar ;)
    Ha en fin kväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  14. Hej finaste!!! Jag känner igen mig i det här med bloggandet...men det är ju inte alltid man hinner med.....och man måste ibland prioritera...jag blev själv alltid stressad för jag inte gjorde några inlägg eller inte skrev några kommentarer på andras blogg men ibland räcker tiden liksom inte till....Blooga ska man ju göra för att det är roligt inte för att man måste eller hur????Ha e fin fortsatt vecka kramen från Maja

    SvaraRadera