Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


måndag 1 april 2013

Påskhare och reportage

Hallojsan fina bloggvänner!

Så var påsken slut och imorgon ska jag städa och byta ut påsken till våren istället för nu är den väl här för att stanna, eller vad säger ni tjejer. Att dom varnar för snö i slutet av veckan låtsas jag inte om och håller tummarna att vädergudarna är på min sida.


Årets påskägg fick bli pysslade påskpåsar istället. Svårt att få tag i fina stora ägg att lägga saker i då barnen brukar få tillräckligt av godis iaf. 


När jag kom hem från jobbet på påskaftons kväll (har ju tyvärr jobbat fre-sön) hade Tilda klätt ut sig till påskhare och välkomnade mig med lite godis ♥. 


Sen måste jag ju även berätta att vi igår var med i Expressen söndag. Det var ett reportage om vårt och två andra familjers drömkök. Var en lite konstig känsla att se sig själv i tidningen men samtidigt roligt.


Ha nu en bra vecka, kanske har påsklov precis som Tilda.

20 kommentarer:

  1. Åh va kul med ett reportage! :)
    Förstår att det måste kännas konstigt, men roligt konstigt ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åh vad spännande! Ska genast fixa fram tidningen så jag får läsa om er. :) Vad kul!

    Önskar dig en fin start på veckan!
    Kraam
    Ina

    SvaraRadera
  3. Så himla kul att va med i en tidning. Ni har ju så himla fint, och hemtrevligt. Det där med hemtrevligt kan man ju inte säga om alla hem som visas i olika inredningstidningar... ;-)
    ha en fin vecka
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  4. God morgon. Fina ni blev i tidningen. Många av mina bloggvänner tyckte bäst om ert kök. Vad fin Tilda blev som påsk hare. Kram från mamma

    SvaraRadera
  5. Hej !
    Så kul att få vara med i ett reportage i en tidning.
    Men du har ju oxå så himla fint och hemtrevligt hos dig.
    Hoppas du får en härlig vecka.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Hej! Vad roligt att vara med i tidningen! Vilken söt hare:)
    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  7. Nämen, åhh, vad kul att vara med i tidningen och det var absolut, utan konkurrens, den söötaste påskharen jag någonsin sett! Nää, den där snön låtsas vi inte om...

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  8. Grattis till reportaget. Förstår att ni får vara med, så fint!!!!
    Vilken gullig påskhare som mötte dig.
    Ah, mera snö, ja ja det brukar vara bra för den gamla snön som smälter fortare då.
    Vi får hoppas.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  9. Hoppas att du har haft en fin påsk vännen.
    Kram Agn Hoppas att du har haft en fin påsk vännen.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  10. Så söta fina påsar!!!
    Grattis vad roligt med reportage!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  11. Vilken stilig påskhare och vad kul med reportaget
    kram Rosa

    SvaraRadera
  12. Hej rara FINA du! Gissa vad som nu ligger på mitt vardagsrumsbord? Bilagan med dig och din fina familj och kök :-D Blev mer el mindre däckad av febern, men fick den undanlagd så nu har jag den trots allt i min ägo! Blev ju ett jätte fint reportage, det ska ni vara stolta över! Och om du visste så sugen ajg blri att göra om vårt kök nu... men nej, finns inga pengar till det just nu. Soldäcket är årets projekt. En sak i taget. Nu ska jag fortsätta jobba lite innan jag ska knata å hämta hem ungarna och ta en myskväll, är fortfarande inte hundra. Lämnar en mängd varma kramar!!!! Ps. Rysligt söt kanin ni har ;-D Ds.

    SvaraRadera
  13. Vilken söt påskhare! Så kul att vara med i tidningen men jag förstår det känns konstigt.

    Kramen

    SvaraRadera
  14. Hihi...vilken söt liten hare som tagit sig in hemma hos dig..
    Den gick inte att skicka ut va...fniss..
    Men åååå är det i tryck nu...va spännande..måste köpa tidningen så jag får läsa..;) Grattis...
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  15. Vilken fin påskhare! Vad gulligt!! Och vad kul att erat kök visas!! Hihi!
    Du är så välkommen att bo här en stund! Plats finnes!!!! KRAM!

    SvaraRadera
  16. Men å va kul med reportaget!!!
    Och sicken söt påskhare:-)))

    Ja, nu får allt våren komma tycker jag. Svärmor ska gifta sig på fredag och då önskar vi INTE snöstorm iaf. himmel vad det snöade här på långfredagen… Brrr, men som tur var smälte det bort snabbt.
    Må så gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  17. Hej! Tack för din grattis-hälsning!
    Har en fin torsdag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  18. Hej vännen,
    Ja jag har ju inte varit i Blogglandia på mer än en vecka. Instagram är så enklet och snabbt. Kul med reportage. Skulle vi trä om hästarmbandet?
    Kramisar Agneta

    SvaraRadera
  19. Grattis, det är ett så fint reportage.
    Och så har ni ju drömköket också.
    Jättefina bilder, gillar familjebilden,
    ni är så glada och fina
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  20. Hej hopp vilken söt påskhare!!!!! Måste kolla om tidningen finns kvar i vår affär!!!!! Ha en fin helg kram från Maja

    SvaraRadera