Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


fredag 28 december 2012

Nu är julen slut.

Hejsan!

Idag har vi firat jul med min mamma, pappa och tre systrar med familjer.
Roligt att träffas alla, händer inte allt för ofta då vi är lite utspridda. Ofta är det någon som inte kan komma pga jobb eller annat. 


Har blivit ganska många sittningar denna jul med olika familjemedlemmar och vänner alla lika trevliga på sitt sett. Hoppas även ni haft en bra jul och umgåtts med nära och kära för det är väl allra mest det julen handlar om.  


Det verkar som om jag varit riktigt snäll även detta år då jag har fått en hel del fina klappar.
Fina koppar, ljuslykta, en fororam som jag ska hitta ett riktigt fint kort till och hänga på en hedersplats.
En stor och rejäl gryta, kameran som jag visat tidigare och en hel del till ♥.



 Imorgon ska jag försöka hinna in till er alla och se vad ni haft för er under julen, något jag tyvärr inte hunnit den sista tiden. Har jobbat en hel del och resterade tid har jag ägnat åt familjen. 
På söndag ska vi gå och titta på filmen mammas pojkar, tror den kan vara riktigt rolig.


Önskar er en fortsatt mysig kväll och en underbar helg.

22 kommentarer:

  1. Heeej!
    Ja, det kan jag tro att du har varit då;-) Så fina klappar!!
    Åh, då får vi höra vad du tyckte om filmen sen!!
    Ett Gott Nytt ösnkar jag dig redan nu!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hje vännen !

    Härliga klappar :)
    Det tror jag att du har vart.
    Snäll ;)

    Så mysigt att jkunnases med alla,.
    Detv är sånt som jag saknar så mycket.
    Annars så trivs jag ju här i Sverige riktigt bra men just familjen bor så långt borta.

    Ha nu fina dagar och njut mellan jobb.
    Jag har min sista natt nu och sen blir av att vara ledig i 4 dagar...igen.

    Ha en fin helg med nära och kära!

    Må så gott !

    Varma kramar från sirpa på villa bjorkenas backen

    SvaraRadera
  3. Låter som en riktigt härlig jul det! Många fina julklappar har du också fått.

    Passar på att önska Gott Nytt 2013...KRAM Helena

    SvaraRadera
  4. God morgon. Ett stort tack för igår. Jättetrevligt att få ha er samlade. Kram

    SvaraRadera
  5. God fortsättning. Oj, så snäll du varit, det var många fina klappar det!
    Hoppas filmen är kul!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  6. Så mycket fint du fått. Har heller inte hunnit så mycket annat än att umgås och det är ju inte fy skam. Det är så det ska vara på julen.
    Hoppas filmen är riktigt bra.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  7. Roligt med så många "lyckade klappar".

    Har nog blivit så för många av oss............mycket tid för familjen och mindre tid till bloggande.
    Precis som det ska vara.

    Ska bli kul att höra hur den filmen är.

    kram Anneli

    SvaraRadera
  8. Oj, vad snäll du varit! Vilka fina och bra prylar du fått!
    Hmmm, jag får jobba på det tills nästa jul, helt klart...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  9. Ja nu är denna julen över och jag förstår att du har haft det underbart med dina kära. För oss har den också varit så mysig,härligt att få rå om våra barnbarn.
    Här har vi sjukstuga idag, min man tycker så synd om sig själv, han har fått en otrevlig förkylning. Han har nog sprungit på för många reor...., nej jag skojade bara, det är inte hans grej. Så idag får jag pyssla om och hoppas på att jag klarar mig från bacillerna.Vi vill ju vara friska till nyårsafton då vi skall till goda vänner och roa oss.
    Önskar dig en fin dag och jag tittar in på din vackra blogg innan det nya året börjar!
    Kram Raina

    29 december 2012 12:08

    SvaraRadera
  10. Ha en riktigt fin lördag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  11. Såå snäll du måste ha varit:) önskar dig en fin lördagskväll..
    kramelikram...

    SvaraRadera
  12. Hihi, jag hade oxå varit väldigt snäll.
    Kul med fina klappar som man tycker om.
    Ha en mysig lördags kväll.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  13. Du är ju alltid snäll då får man många fina julklappar<3 Kram cicci

    SvaraRadera
  14. Du har varit snäll, det syns, så fina
    saker du fått. Och filmen tror jag är bra
    trots lite ljummen kritik, alla säger att
    den är jätterolig.
    Ha så roligt ikväll
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  15. Hej vännen! SÅ härlig jul ni har haft, å vilka klappar du fått. Du verkar vara tomtens favorit ;-D Att möblera om brukar ju vara skoj, allt känns så "nytt" då! Luran var inne på att hon vile göra det i sitt rum, men jag vet inte, blir svårt att lös praktisk, jag får klura lite på det. Här regnar det i dag, konstigt efter att ha haft kring 20 minus... så glashalt är det, men ska hlka upp på konditoriet och hämta ut makens tårta då han fyller år i dag. Tänkte bara slinka in å ge dig en hälsning och kram!

    SvaraRadera
  16. Låter som om ni haft det riktigt trevligt o mysigt!
    Vilka bra o fina klappar du fått!
    Den filmen vill jag oxå se!

    Ha en skön söndag o så önskar jag ett GOTT NYTT ÅR!!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  17. Fina klappar och mysigt umgänge. Jag tror också att den filmen är bra.
    Hur gick det med armbandet?
    Sköt om dig.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  18. Här har inte tiden heller hunnit med "blogglivet" så mycket det sista...

    Kameran måste ju vara det bästa ;)
    Sååå kul med en bra kamera ju.
    Det andra var också fint!

    Önskar dej ett fint slut på året!
    Kramar

    SvaraRadera
  19. hoppas filmen var bra, vi var på Sune filmen och det vart mycket skratt iallafall. Hoppas nu ni får en underbar nyår och ett härligt2013 framför er..på återseende;)
    Kram Gabrillla

    SvaraRadera
  20. Tack för alla underbara inlägg under året och alla rara hälsningar!
    Önskar dig ett Gott Nytt År av värme och innerlig glädje stor!
    Stor Varm Nyårskram!
    Raina/Stenlycka

    SvaraRadera
  21. TACK snälla rara du<3

    Detsamma till dig & de dina..:))

    Må så gott
    Stoor kram Susanne

    SvaraRadera
  22. Hej!
    Jag önskar dig och din familj ett riktigt gott nytt år.
    Kram Anette

    SvaraRadera