Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


onsdag 11 april 2012

Överraskad!!

Hejsan!

Vilket grått och trist väder vi har, här har regnat ihållande i dagarna tre :(. Hoppas ni har lite bättre väder hos er.
Köpte mig en fin bukett rosor på ica för att liva upp lite åtminstånde inne.


Igår efter att jag hämtat Evelins vänner i Arboga vid tåget och lagom hunnit servera dem lunch knackar det på dörren och in kommer några av mina arbetskamrater. Med sig hade de blommor och present, gissa om jag blev överraskad :). Blev lite fika och massa skratt. 
Tack tjejer, ni är för härliga 



Idag är Evelin och de andra tjejerna och rider islandshästar så jag hoppas regnet snart ger sig. Annars kommer de vara väldigt blöta då de kommer hem igen. 


Nu ska jag packa väskan och åka till jobbet men jobbar bara två dagar denna vecka så jag kan inte klaga ;).
Önskar er alla fina en fortsatt bra vecka.

26 kommentarer:

  1. Håller med dig, vädret har inte alls varit roligt, men just nu när jag skriver så kämpar sig solen fram bland alla gråa molnen.
    Himla fina rosor, det är något med blommor som automatiskt gör en lite gladare :)
    Pst, hur gör man för att få ett sånt där fint hjärta i texten?

    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  2. vilka fina vänner du ha.....såna överaskningar förgyller verkligen vardagen........i dag skiner solen lite på oss men visst ha det regnat hos oss på Öland oxå! Ha en härlig vecka kram från Maja

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Du har så otroligt fint hemma, och rosorna blev som pricken över i´t. Det var du som satt och drack kaffe på Doktorsvägen när jag hämtade ett skåp, va?? Jag ser så dåligt nu för tiden :-)).

    Ann-sofie J-K

    SvaraRadera
  4. Vilka tjusiga buketter!
    Samma trista väder är det här. Kanske borde köpa mig en bukett jag med ;)
    Ha det bra på jobbet!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt med ljuvliga rosor i köket!
    Här har oxå varit trist, men nu sprack det upp o fram kom solen!

    Ha det fint!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  6. Kul att bli överaskad av kära vänner, det är alltid kul. Ha så skoj på jobbet. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  7. Vilka fina blommor, å så härligt och omtänksamt av dina arbetskamrater. Sådant uppskattas alltid. Hoppas du ahr det fint på jobbet <3 KRAM

    SvaraRadera
  8. Vackra rosor och ännu fler presenter *ler*. Ja det regnar och det regnar.

    Kramen

    SvaraRadera
  9. Vilka trevliga arbetskompisar, komma o överraska så där. Hoppas barnen haft det bra på ridningen. Kram

    SvaraRadera
  10. Bara älskar din tapet i köket!
    Så fin.............

    Vilka gulliga arbetskompisar................men du är säkert lika gullig och omtänksam ..............du vet man får igen vad man ger!

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  11. Vad härligt med överraskningar! Och vackra blommor kan verkligen liva upp! Måste nog köpa lite fina snittblommor jag också...

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  12. Hej
    ja blommor gör en alltid glad och höjer alltid stämningen i ett rum.
    Vilka goa arbetskamrater du har.
    Myyyyyyys..;)

    Jag har också kort arbetsvecka...3 dagar...skönt!!
    Sista dagen i morgon..;)
    Kraaaaaaaaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  13. Vad roligt och mysigt att bli överraskad!!!
    Vilket trist väder vi har!!! Man får mysa inne, eller trotsa och gå ut ändå!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  14. Håller med dig om vädret...urtrist...hoppas att du kommer, skulle vara så roligt att träffa dig...vi bloggar ju intensivt med varandra...om du undrar över något så ring..kram

    SvaraRadera
  15. Hej vännen, hoppas du sovit gott! Själv sitter jag här å har hiskeligt ont i vänsterhanden och dess leder, å jag har ingen aning vad jag gjort?! Sååå mysko :-/ Kan knappt skriva på datorn... så jag får jobba med att läsa in å revidera för hand på papper i dag. Som in the old days ;-D Sitter också å velar mellan svartvit grafisk tapet eller vit skimmrande medaljonger till brickan, vilka i-landsproblem va? *ler* Kram <3

    SvaraRadera
  16. Förresten, såg att du inte kunnat springa, vad var det som gick fel? Ont i knän/benhinnor eller skitväder? Iform är ju så bra då det är så korta jogging pass i början, bara någon minut varvat med PW. Bör släpa mig ut nu på veckans andra iform innan det regner ÄNNU mer ;-P KRAM igen!

    SvaraRadera
  17. Ja ibland går luften ur en när det blir för mycket å du hade sannerligen en hektisk dag i går... Men påt igen! ;-D Kom just in efter mitt iformpass, å gud vilken usel kondis man har, de sista tre minuterna jogging höll på dräpa mig ;-P Pust säger jag bara!
    Å handen är on och öm inte i handleden utan i knog och fingerleder... så konstigt. Men kaske sviter sedan helgen det med!
    Ha det nu fint i stan! KRAM <3

    SvaraRadera
  18. Vad gulligt av dem. Fina rosor. Man ska unna sig färska blommor :O)
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  19. Jag kommer inte ihåg om jag sagt grattis, om
    inte säger jag det nu i efterskott. Så roligt
    att dina arbetskamrater kom, sånt värmer. Och
    idag har jag köpt rosor också, så fin rosa färg
    det var på dina.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  20. Här regnar det också. Vilka otroligt fina rosor! Själv köpte jag hem vita och rosa ranunkler igår för att få lite "vår" här hemma. Kram Knorkan

    SvaraRadera
  21. Härligt med blommor.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  22. Hoppas ni får ett fint firande <3 Å en härlig helg!
    Själv ger jag upp å har nu kontaktat sjukvården å väntar på att de ska ringa upp så jag får kolla handen som nu är obrukbar å värker så jag inte kunnat sova - så mysko?! Önskar dig en fin dag vännen <3 KRAM

    SvaraRadera
  23. Vilken trevlig överraskning:)

    Ha en skön helg Ing-Britt, hoppas vi får sol o lite varmare väder!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  24. blommor blir man glad av och så vackra....
    idag är det grått.....
    så kul med härlig besök...
    önskar dig en skön och mysig helg
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  25. Vilken toppen start på dagen, hon trotsar verkliken fredag den 13 med en sådan braig start på födelsedagen :-D Nu har jag fått smärtstillande å ska gå och vila så jag är ok inför fjälltrippen ;-D KRAM!

    SvaraRadera
  26. Rosor är alltid så vackert och den där färgen är så fin.

    SvaraRadera