Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


fredag 18 mars 2011

Vardagsrum!

Hej alla goa!
Måste börja med att tacka för alla fina kommentarer angående mitt kök.
Blir nästan lite generad och såå glad.


Idag får ni se ett inte alls lika fint rum.
Mitt vardagsrum är inte rustat sedan förra ägarna köpte huset 1980 alltså 31 år gamla tapeter mm. Men allt har sin tid och detta rum hoppas jag blir vårat projekt nästa vinter.


Har satt ljus i flaskorna jag vann hos vita loppan. Blev rätt bra som ljusstake oxå ;)Finns många andväningsmöjligheter för de flesta saker, bara fantasin som sätter gränser.


Idag har min allra närmsta vän varit här.
Vi fikade och snackade massa skit, är väl sånt som vi tjejer gör.
Med sig hade hon den härliga tulpan bucketten och det fina doftljuset.
Tack stumpan ღ

Ikväll tar vi en riktig myskväll. 
Äter god mat och kanske ett glas rött.
Tänder massa ljus och försöker glömma bort all snö som fallit idag.
Nu har vi vår...

Trevlig helg till er alla

16 kommentarer:

  1. Vart snyggt med ljusen i flaskorna, och i lådan.
    Det skall vara mycket ljus tända.
    Här har det också vräkt ner snö idag. Får se hur det är när man åker hem ikväll fr jobbet.
    Ha en fin helg.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  2. Ja vi har ingen vår här. Hoppas ni kommer i morgon o gör taket. Kram

    SvaraRadera
  3. Kom och var med att fira mitt 1 års jubileum idag :) välkommen in till mig på en tävling

    Kramar Malin

    SvaraRadera
  4. Tycker inte alls det ser så farligt ut men vet precis hur det känns!
    Fint ändå!
    Åh vilket gulligt ljus o fina blommor!

    Trevlig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  5. Se det som positivt att ha en renovering att drömma om! Ser inte ut som så himla gamla tapeter. Var glad att det inte var bruna medaljonger på dem!
    Kram
    Barbro

    SvaraRadera
  6. Underbara flaskor med ljus i,vardagsrummet ser inte alls så tokigt ut men vet hur vi kvinnor är.Älskar din rosa löpare på köksbordet söker själv efter en, var har du köpt din???
    Ha en underbar helg.
    KRam Theres

    SvaraRadera
  7. Så underbart fint med ljusen i flaskorna!

    Ha en fin kväll!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  8. Tittar in för att önska dig en mysig helg
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  9. Jag måste också instämma att köket var helt fantastiskt, stora yter och lantligt. Vad kan man mer begära av ett kök.
    Jag är helt säker att vardagsrummet kommer att bli lika fint.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  10. Hej vännen!
    Hoppas allt är bra med dig o familjen.
    Vad många fina inlägg du har gjort.....
    Och visst är ditt kök helt underbart fint, kan bara hålla med alla andra.
    Ditt vardagsrum är också mysigt!

    Nu väntar dansskolan i Örebro för Wilma....
    Trevlig Helg!
    Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  11. Varsegod,det va så lite så =)

    Smaskigt fika o mycket snack = perfekt em!!

    Väntar ivrigt på mina gardiner nu..
    Kram Cicci

    SvaraRadera
  12. Ja tycker det ser jättefint ut:)
    Mysigt med alla ljusflaskorna!

    Ha en fin kväll
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  13. Jag tycker du har ett ljust och fint vardagsrum, jättemysig soffhörna. Lådan med flaskorna är så fin, och ljusen i var en lysande idé.
    Ha en skön söndag
    Solig kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  14. Hej
    Så härligt med flaskorna och vilket kök ni har kanonfint...
    ha en skön söndag
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  15. Hej!!!!
    Jag tycker du har det jättefint!!!! Mysiga bilder!
    Ha en fin kväll.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  16. Oj vad mycket fint och smart med ljusflaskorna!

    SvaraRadera