Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


tisdag 4 januari 2011

Som en vit dröm

Är min Amaryllis nu.


Den är så fin och översållad med klockor :) tror det blir fem i den ena stålken och sex i den andra.


Igår slängde jag ut granen och plockade bort nästan all jul, sparade gardiner och lite adventsbelysning. Sen har jag även kvar lite röda detaljer i köket och de tänkte jag ha ända till våren kommer.


I hallen går arbetet sakta men säkert framåt, har lite beslutsångest vad gäller olika material. Det är många små detaljer som ska till. Ska visa er när vi kommit lite längre.


8 kommentarer:

  1. Så fin!
    Här är bara hjärtljusstaken i köksfönstret kvar..

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Nu känner mamsen för att sova. Kram

    SvaraRadera
  3. hej
    vilken härligt fin amaryllis, min har inte blommat än få se om den gör det....
    kram kram
    sandra

    SvaraRadera
  4. Vad fint du dukade till Nyår!
    Ni ser ut att ha ett jättefint kök :)

    /Sophia

    SvaraRadera
  5. God morgon. Vi ska vara hos Ingela kl 14. Så vi kke inte ses. Men vad fin blomman är. Kram

    SvaraRadera
  6. Hej va fin den är, helt otroligt vackra klockor. Ja här är julen helt borta nu. Vill ha nya lampor o blommor. Men de får nog vänta lite.
    Ha de gott
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. woow. Vilken ståtlig amaryllis du har där. Och så många fina blommor den har fått. Tack snälla för dina ord hos mig. Det är inte lätt det där med fula vanor

    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Hejsan!

    Jag har nu en auktion i bloggen till förmån för UNICEF, där man budar på en valfri silverängel. Varför inte passa på att lägga ett bud, så kan silverängeln bli din - och samtidigt göra en god gärning då hela beloppet går till UNICEF och världens barn?

    Alla bud är välkommna, stora som små - tillsammans kan vi hjälpa utsatta barn att få bättre levnadsförhållanden.

    SvaraRadera