Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


fredag 7 januari 2011

Härliga Fredag

Hejsan mina bloggvänner!
Tänk va fort veckorna går redan fredag igen. Den här helgen är jag ledig iaf och vi ska försöka hinna med lite i hallen :).


Nu har vi fått upp så gott som all panel efter mycke måttande och finsågande längs vagnstycket på trappen. Över panelen blir det en tavellist sedan tapet och valet föll på denna från samma serie som vår kökstapet DecorMaison-Materoi.


Hittar tyvärr ingen bild men den ser ut som kökstapeten gör i dom stora rutorna, allså enfärgad ljusgrå med vit struktur.




Nu ska jag kolla på Bagge och co i säsongens första avsnitt av Let´s Dance.

Ha en skön helg nu och tack för att ni gör så jag längtar efter kolla min status och era fina bloggar. 


5 kommentarer:

  1. Er hall blir verkligen jättesnygg, och det skall bli spännande med tapeten. Jag visar också hall idag... Ha nu en skön helg!
    kram Pia

    SvaraRadera
  2. Så fint det blir, ska bli kul o se när det blir klart!!

    Ha en mysig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  3. Fint blir det! Gillar tapeterna.
    Ha en riktigt skön helg.
    Kram
    Barbro

    SvaraRadera
  4. God morgon. Ser jättefint ut. Kram

    SvaraRadera
  5. ohh så vackert det blir! jag blir alldeles lycklig av bilderna. Panel är ju så härligt och ger en lugn mjuk känsla..:)
    kramar linda

    SvaraRadera