Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


måndag 1 november 2010

Tiden...



Hallo alla fina!


Vad tiden går fort, redan november och snart advent.
Barnen har höstlov och min stora flicka har bjudit hem två vänner från Stockholm som hon träffade på språkresan i somras. Tycker det är roligt att dom håller kontakten så här i efterhand.



Här hemma händer inte så mycket. Vi väntar fortfarande på panelen som blev beställd för flera veckor sedan, dröjer pga tillverkning hos leverantör.
Men hallå hur lång tid ska det behöva ta. Jag ville ju vara klar till advent.


Var det någon som glömde ställa om klockan natten till söndag? Det gjorde jag min virrpanna. Naturligtvis jobbade jag den här helgen. Vi jobbar 12h pass på helger och börjar redan kl tio i sex.
Så jag min tok var ute i god tid redan 04.25 stämplade jag in, något för tidig.
Kanske denna serie från Svanefors skulle passa mig.





8 kommentarer:

  1. Ha,ha :) Ja, då fick du tid att njuta av morgonkaffet i alla fall :)

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  2. Jag dabbade mej i morse o raderade hela min lista. Bara för att jag ville ha bort en adress. Kram

    SvaraRadera
  3. Hej,
    oj det var lite väl tidigt:)
    Fy vad tråkigt att vänta på något som man vill ha nu...
    tack för dina söta ord!
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vilken trevlig blogg jag fick möjlighet att besöka, här har jag inte varit tidigare. Vad kul att du vill vara med i min utlottning=)

    Synd att du glömde att ställa om klockan. Det var nästan att vi glömde det med, har inte haft en tanke på att det var dax.

    Ha en fin tisdag! Nu håller vi tummarna och hoppas på tur!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  5. Oj vad tidigt du steg upp! Jag har en sån gardin i linnefärg. Svanefors har så mycket snyggt. Vad kul att jag kunde inspirera dig med golvmålningen.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Åh vilka fina gardiner!!!!
    HGoppas du får en fin adg!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  7. God morron vännen!
    Jag är också en "virrpanna"...Fniss!
    Men iår kom jag faktiskt ihåg det!

    Tråkigt att du steg upp så tidigt när du kunde fått sova mera innan jobbet....

    Hoppas att du får en bra dag!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  8. Vilken fin gardin!
    Det har hänt mig också och det är pinsamt.
    Kram Anette

    SvaraRadera