Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


tisdag 23 november 2010

Grattis!

Mitt älskade barn fyller
idag 14 år.

Tänk va fort tiden går, känns inte länge sedan min lilla flicka föddes.



Ett nytaget kort, finns inte så många då hon inte gillar att vara med på bild nuförtiden.


Men som liten älskade hon att stå framför kameran gärna utklädd och vi trodde hon skulle bli fotomodell el något liknande.
  

Önskar dig allt gott livet har att ge.

Jag älskar dig
Kram mamma

10 kommentarer:

  1. änder ett grattis här oxå till stumpan. Kram

    SvaraRadera
  2. Vad vacker hon är på bilden!
    Jo du, jösses vad tiden går fort och det gäller att göra det bästa av det mesta =)
    kram

    SvaraRadera
  3. Hej
    Ja tiden går verkligen fort..
    ett stort grattis till henne..
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  4. aw vilket fint inlägg du har gjort dedikerat till din dotter . Grattis på hennes födelsedag:)

    Som svar på din fråga om vad jag jobbar med, Jag har två jobb. Ett som barnskötare och ett som butiksbiträde i en Sia Butik i lund. Driver ett samarbete med butiken Lilla Lustgården . Jag får fria händer att göra dukningar och dekorera med vad jag vill. Och i utbyte får dem använda våra bilder i reklam syfte :D det är som en leksaksaffär för mig fast för vuxna :) och jag är så glad över detta samarbete då jag ständigt lär mig nya saker och får ha skoj på köpet


    Önskar dig en underbar vecka

    Kramar Malin

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Ja, visst går tiden fort, det är ju på barnen man ser det! För inte blir vi väl äldre, Fniss!

    Ett stort Grattis till din fina tjej i efterskott!
    Hoppas att hon fick en fin födelsedag!

    Kram Therese

    SvaraRadera
  6. Grattis! Tycker barnen växer nåt otroligt fort tycker inte det var länge sen de var små och den äldsta fyllde 18 år i augusti....
    Ha en fin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  7. Grattis till dottern. Ja tiden rusar iväg man förstår det inte riktigt innan man ser på sina barn. Min lille/äldste son fyller 25 i januari.
    Och jag är farmor...svårt att ta in.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  8. Hälsa och gratta!
    Så fin tjej du har och hoppas att ni får en bra dag!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Grattis till din stora tjej. Kul att du är med i min utlottning
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  10. Grattis till dottern, en riktigt snygg tjej :-)
    '
    Kram Helena /franska liljan

    SvaraRadera