Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


måndag 11 oktober 2010

Våg...

Hejsan denna underbara morgon!

 Viket underbart väder vi vaknade till idag, solen lyser så fint på alla färgglada träd.


Igår kväll när jag åkte hem från jobbet var himlen så röd och fin. Hämtade kameran direkt när jag kom hem och försökte fånga det på bild men lyckades bara till hälften.


Den här fina vågen ville min stora flicka så gärna att vi skulle köpa sist vi var på loppis och visst gjorde jag gärna det. Hon som inte ens brukar vilja med in bland gamla saker i vanliga fall =) 


Tycker dessa gamla vågar är väldigt praktiska med sina stora fat, har redan andvänt det flera ggr. Kanske det beror på att den är så fin och får stå framme medans min vanlga moderna våg står gömd långt inne i hörnskåpet. Den är ju långt ifrån fin.


Nästa gång ska jag visa er något annat jag fyndat nyligen, något som jag verkligen gillar och tycker är såå vacker.

Nu ska jag gå ut och njuta av denna underbara måndag.
Kramar i massor, Ing-Britt

10 kommentarer:

  1. Härliga höstbilder. Ha en skön dag i solen, jag skall åka till min ateljé och fotografera inför onsdagen nu. Glöm inte skicka adressen.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Det är så vackert nu ute med alla dessa färger. Jättefin våg och praktisk.
    Man klarar sig inte knappt utan våg i köket.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Så vacert! Fina bilder! Charmig våg!
    Har en fin måndag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  4. Inte ofta jag använder våg o nu har jag en digital. Är det nya hatthyllan du ska visa? Kram o tack för idag.

    SvaraRadera
  5. Ja det är helt otroligt underbart ute nu, härliga bilder du visar! Kul när barnen ser saker på loppisar som man absolut inte räknar med att de ska se, vågen är så fin!
    Ha en fin kväll!
    Kram/LenaS

    SvaraRadera
  6. Det är så kallt och burrigt på morgonen, men det blir riktigt skönt sen på eftermiddagarna när solen lyser.
    Hoppas att du har haft en bra tisdag än så länge.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Hej
    Ja det är verkligen vackert ute nu:)
    Fina bilder och vilken läcker våg..
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  8. Hej IngBritt!
    Vet du...en sån där våg var nästan det första jag inhandlade när jag fått min första lägenhet...typ 18 år gammal.
    Fast min är gul/orange...fniss..typiskt 70-tal.
    Tack för din hälsning! :o)
    Jag har en liten dröm om att skriva och illustrera en barnbok. Har några filurer på lut.....
    Men men....det är nog inte så lätt.....?
    Ja, vilket ljuvligt höstväder....helt underbart vackert!
    Må så gott!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  9. Hej vännen!
    Tusen Tack för dina alltid så rara o goa kommentarer inne hos mig, speciellt nu när jag varit "borta" från bloggvärlden ett tag....

    Äntligen har grejorna kommit hem till datorn efter en lååång väntan, kunde väl aldrig tro att jag skulle bli så beroende av en dator....fniss!

    Hoppas allt är bra med dig, vad mycket fina inlägg jag missat hos dig! Nu ska jag kika runt mera....

    Må så gott!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  10. Vad härligt att din dottter ville följa med och hon valde ju tokbra enligt mig också=) blir spännande att se ditt andra fynd=)
    kram linda

    SvaraRadera