Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


lördag 14 augusti 2010

Tropisk värme...

Hejsan denna varma lördag :)
Idag har vi ännu en dag med tropisk värme. Man kan nästan blunda o tro att man är i en regnskog, lika varmt & fuktigt. För att kyla ner oss like åkte vi en sväng till Min skattkammare och åt glass. Där finns en så god hemmagjord glass från Lyckliga hönan. Av dagens smaker var min favorit hasselnöt. Tilda därimot vill inte svika gb och deras daimstrut.....Igårkväll var T på after vork med grabbarna då passade jag o tjejerna på att ha en myskväll med grönsaksdipp och film. Visst blir det lite extra med denna fina lila blomkål. Vi tittade på Arthur och minimojerna 2. En kul barnfilm men utan slut, slutet skulle komma på bio inom kort. Kramizar I-B

1 kommentar:

  1. Härligt ställe det ser ut att vara. Söt tjej på bilden. Hoppas vi hör snart. Längtar efter tjejerna. Kram

    SvaraRadera