Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


onsdag 2 juni 2010

Sommar!

Härligt!!! Jag tror sommaren har kommit. Fåglarna kvittrar, solen skiner & alla dofter "mmm" jag bara njuter.
Visst är detta kort helt underbart..Det är Thea som döptes nyligen. Kortet har jag lånat av Ellinor.
Här är mitt paradis, taget för ca 14 dagar sen. Efter den regniga sommar vi hade förra året bestämde vi oss för att bygga tak över altanen. Hoppas vi slipper sitta under det hela sommaren.

Ser inte så verst ut just nu men snart... Ska till en vägg med två gamla fönster mot skogen och nytt räcke på sidan. Sen ska allt målas antikvitt även dörr & fönster som idag är blått.

4 kommentarer:

  1. Det blir nog bra, får komma o se senare. Jag lånade bilden på Thea oxå. Ha det gott. Kram

    SvaraRadera
  2. Måste ju säga att din blogg är väääldigt fin ! Kul och se så fina bilder :) Kram minsta syrran <3

    SvaraRadera
  3. Ja vi får väl se vad ni tycker :) kram

    SvaraRadera
  4. Hej! så gulligt litet hus och vilket läge!! Visst är det smart med lastpallar att odla i? Ja jag hoppas jag slipper ogräset....hälsningar Vivi soltorp

    SvaraRadera